Wednesday, January 26, 2011

Praha

V Praze jsme navštívili každý památník (alespoň doufám, že jsme udělali). Praha orloj je věc, kterou musíte vidět. Každou hodinu tu výstavu. Najít čas a jet tam. Stojí to za to. Při průchodu úzkými uličkami budete se na Karlův most. I když je to stále dost starý, je to nádherný. Sochy a atmosféra je nenahraditelná. Možná, že příliš mnoho lidí, ale musí vidět. Pražský hrad a Zlatou uličku. Udělat to jeden den zastaví. Existuje tolik věcí. Jsem si jistý, každý najde něco, co ho zajímá. Jsem blázen historii, tak jsem miloval každý její součástí. Lidé jsou tak pěkné. Všichni jsou velmi užitečné a neváhá vzít svůj čas. Vše je docela levné bych mohl říct. Pro mě jako student byl oceněn to. Začněte balit a jet do Prahy. Jeden perfektní město. Najděte si svůj cestovní kanceláře (důl byl velký, jak jsem již řekl) a jít. Mít čas svého života. Všichni budou žárlit.